"Dress for comfort. Style will follow" - Ashley Olsen

 
 
Äntligen har Mary-Kate och Ashleys Olsens sista, tyvärr, kollektion för Bikbok släppts. Jag hade jätte höga förväntningar för denna kollektion och jag blev verkligen inte besviken! Älskar att deras kläder är inspererad från deras exklusiva märke The row (det märks mest i första och andra kollektionen). Hade dock hoppats på att ett par enkla designde solglasögon skulle funnits i kollektionen. Såklart fanns det inga, och jag kan ju förstå varför. Tror ingen kan förstå hur glad jag är över sammarbetet, haha! Ett varmt Tack till Bikbok och såklart till Mary-Kate och Ashley som tog sig tid att designa kläder för Bikbok och att dom tog sig tid att komma till Sverige på eventet i Stockholm så att vi fick chans att träffa dom! Känns helt sjukt att jag var en av 50 i Sverige som fick träffa dom, och prata med dom! 
 
TACK!



Kommentarer
Postat av: SOPHIEHELENA

Den har jag inte, vad luktar den typ? :)

2013-12-05 @ 18:29:24
URL: http://sophiehelena.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Åh måste kolla lite närmare på kollektionen! :)

2013-12-06 @ 16:02:25
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback