Every nickle spent chasing jackpots, i'm the luckiest girl on the planet




 
Efter en riktigt jobbig idrottslektion, jag och Emma köttade rumpa och vader, tog jag en snabb träningsrunda på gymmet. Provade och springa 5 km och jag var mycket närmare att springa under 20 min än vad jag var för två dagar sedan. Bara 2 min kvar! ;) Sprang 4 km på 17.45 min, vilket är ca 30 sek snabbare än hon som vann terrängloppet förra året. Bara två dagar kvar och jag är hur pepp som helst!! Så himmla kul att se att träningen ger resultat! För två veckor sprang jag 5 km på 31 min och nu springer jag 5 km på 22 min! Riktigt härligt att få bekräftat att det man gör är rätt!

Nu ska jag ta och laga pasta med köttbullar, och ta fram svenskaböckerna för ännu en kväll av plugg.



Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Önskar jag hade motivationen och viljan att gymma haha! Höll på 5 gånger i veckan förut, sen dog det ut.

SV: Tack snälla du, vad glad jag blir!

2013-09-19 @ 21:01:39
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Majken

Ja, det gjorde det:D

2013-09-20 @ 07:39:47
URL: http://majjjkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback