Addicted to you

 
 
 
Efter ett långt bad med både skrubb och ansiktsmask sitter jag med en kopp nyponsoppa och ska titta på någon film. Morgondagens lektioner är inställda, så imorgon blir det att spendera några timmar på gymmet, fota några fotouppgifter som jag inte gjort än innan jag ska möta upp Alexandra på stan. Sen blir det lite kortspel och myskväll med släkten.
 
Lite mer än två veckor tills jag far till England. Behöver jag ens skriva hur nervös, men taggad jag är? Praktiken kommer bli grym!
 



Kommentarer
Postat av: Stephanie Nyberg

Åh drömmen att bo i England, hoppas du får det bra under din praktik! :) Supersöt blogg!

2014-02-22 @ 19:14:42
URL: http://nnybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback