Det som får mig att kämpa

Tillbringade 2 timmar på gymmet idag. Jag körde mest kondition (30 min löpband, 6km, 30 min cykling och 15 min roddmaskin), men jag körde även rygg och några övningar för magen. Nu jäklar ska här bildas magrutor och en stark rygg! haha.  Är grymt taggad inför tävlingarna som är snart och både benhinnor och vader är underkontroll, vilket känns grymt!
 
Nu ska jag ta och plugga körkortsteori, tagga inför körlektionen imorgon och njuta av den näst sista dagen av jullovet. Och imorgon börjar friidrottsträningarna igen. Nu jäklar ska jag satsa, uppnå mina mål, se resultat av all min träning och framför allt, komma i samma form som jag var förut!
 
 



Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

åh, plugga körkortsteori är inget roligt! jag tog körkort precis innan jul och jag är så glad att det är över. men det är så värt det! :D lycka till!

2014-01-07 @ 12:44:41
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback