You light the spark in my bonfire heart

Vilka veckor det har varit! Har träffat så underbara människor och gjort så mycket kul!
 
Julen firades hos min farmor och farfar, mitt ute i skogen. Vi hade det jätte mysigt med brasa, äkta julgran och hur mycket mat och godis som helst! Kunde inte få en bättre jul!
 
Nyårsaftonen tillbringade jag med underbara människor i staden! Vi var ett gäng som samlades på kvällen, lagade mat och myste innan vi tog oss till badhusparken vid tolvslaget. Årets nyårslöften är som alla andra år, börja träna mer, äta nyttigare and be happy!
 
Och igår firade jag min 18 födelsedag. Jag och mamma åt en jätte god middag inne i stan innan jag umgicks med mina underbara vänner! Vi gick och såg andra delen av Hobbit, som var jätte bra, och sen var jag så orginell och gick på krogen.
 
Fick en sprillans ny data i födelsedagspresent vilket betyder att jag inte har några bilder alls, och detta och även dom närmsta inläggen kommer nog att innehålla tråkiga bilder från min instagram. just sayin'
 
ni hittar mig på instagram genom att söka på sandrakarlssonn
 
Hur har era veckor sett ut?



Kommentarer
Postat av: SOPHIEHELENA

Okej tack :)

2014-01-05 @ 18:56:03
URL: http://sophiehelena.blogg.se
Postat av: Josäfin Andersson

Damn va snygg klänning :D

2014-01-08 @ 14:48:30
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback