När man går och går men inte kommer fram

Ja, så har det känts idag!
 
 
 
Idag fick jag äntligen ta och träffa Sabina, som har vart nere och jobbat hos sin mamma hela sommaren! Vi tog och åt en god lunch tillsammans innan vi bestämde oss för att göras nya pass inför våran kommande utlandsresa, eftersom att båda våra pass var för gammla. 
 
Senare på kvällen blev det några timmars jobb, och eftersom att det är riktigt härligt väder ute så fick det bli en promenad hem! Trots att jag har bott här i ungefär tre veckor så kan jag fortfarande inte hitta hem från stan utan att fuska med gps, haha! Tänkte prova att hitta hem själv idag, men det hela slutade med att jag virrade bort mig totalt och var tvungen att ta frem mobilen för vägledning hem! Vilket lokalsinne man har..
 
...
 
Nu ska jag äntligen få ta och sova!
Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Så skönt att träffa dig Sandris! Snart åker vi!!:*

2014-07-29 @ 00:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback