Grattis i förskott, farfar

 

 

Igår for jag och pappa till min farmor och farfar för att spendera en natt där, och idag fira min farfar som på söndag fyller 63 år! Eftersom att jag jobbar på söndag så kan jag tyvärr inte vara där och fira han på söndag. Men vi hade två jätte trevliga dagar ihop, och igår firade vi även min farmors syster som fyllde år. 

Innan vi for hem for jag och köpte en ny pulsklocka, eftersom att jag glömde min andra som jag hade i england.. Men nu har jag skaffat mig en mycket bättre som även mäter hastighet, höjd osv osv. Kan inte vänta tills jag får prova den, haha! Nu ska jag ta och softa i sängen framför True blood och smaska i mig lite chips. Det är ju trots allt fredag, vilket betyder ätardag idag! ;)




Kommentarer
Postat av: Ebba Axelsson

Härlig tårta! Grattis till farfar :D

2014-06-05 @ 15:33:00
URL: http://axelssone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback